> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tack!

Kommentarer (1)

2009-09-07 @ 11:02:38

Så var det måndag igen. Skönt att denna helgen är över, på sätt o vis! Bella är mörbultad men vi fixade en nackkrage igår, det kändes bättre för henne. Hon kommer nog att ha ont några dagar nu framöver. Det är vila och smärtstillande som gäller nu ett tag och jag hoppas hon piggnar till snart.

Tack till dom snälla poliserna som var på plats, lugna och fina (jag var så emot poliser innan, men efter helgen har jag ändrat mej). Ambulanspersonalen som inte lämnade platsen förrän dom visste att Bella var okej. Brandmännen som fixade med bärgaren, allt var redan omhändertaget när det gäller den saken. En supersnäll tjej, som också jobbade på Ge-kås, tog hand om Bella tills ambulansen kom. Jag vet inte vad hon heter, men snällt av henne, hon ringde till Ge-kås och fixade och förklarade. 

Jag kan inte känna nog tacksamhet... jag är inte troende, men nån däruppe måste ha vaktat...
Orkar inte skriva mer just nu.

Men till sist... Tack alla, underbara ni, bloggvänner, familj m fl, för att ni bryr er!

Kommentarer

Postat av: julia

Vad skönt att allt flytit på så otroligt bra.

Tänker på er.

kramar

2009-09-08 @ 15:53:03
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback