> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fredag!

Kommentarer (3)

2010-04-23 @ 08:27:59

Det är nåt visst med fredagar! Jag jobbar bara till kl 15 på fredagar och redan efter kl 13 kan man liksom varva ner på nåt sätt, även på jobbet.

Igår var jag med sonen och shoppade lite kläder till honom. Det blev även ett fint linne till Bella med hål i!! Men jättesnyggt! Hon blev glad. Jag tog kort om mms:a bilden till henne. Hon verkade tycka det var skitsnyggt! :)

I dag regnar det och är kallt. I dag har sambon lovat att ta tag i hallen igen. Det har varit fin väder så han har tillbringat seneftermiddagarna i trädgården. Han är så duktig! Jag jobbar ju hela dagarna och har en bit att köra så när jag kommer hem är jag oftast helt slut, tyvärr...

Men i helgen får vi ta ett ryck och göra klart så vi kan vara utomhus sen! Ha en underbar dag alla!

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas er helg blir mysig å fin kram=)

2010-04-23 @ 12:12:21
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

ha en fin söndag hoppas helgen varit bra=)

2010-04-25 @ 12:57:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hoppas att du har haft en skön helg, här i Stockholm har vädret varit på topp och nu verkar det äntligen ha blivit vår, även om det snöar i Norrland av och till! Fredag är verkligen veckans bästa dag, tänk om måndagen också vore så, hihi! Önskar dig en fin vecka och fint väder!

2010-04-25 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback