> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Semester är skönt!

Kommentarer (3)

2010-08-06 @ 15:08:34

Åhh vad det är skönt att vara ledig! Nu är det snart bara en vecka kvar men ack vad jag njuter!

Vi har gjort lite dagsutflykter, shoppat lite och bara varit. Det är det som är så härligt. Slippa tider och att köra bil fram å åter till jobbet! I alla fall för ett litet tag. Sedan när man börjat jobba igen är man ju inne i det, men just nu är det väldigt skönt att vara ledig!

I kväll ska vi till min bror. Han fyllde år för några veckor sedan men firar det med oss idag. Kul! Har köpt en present som jag hoppas han uppskattar...

I morgon blir det 20-årskalas! Min kusin fyller år och har kalas!

Mina barn längtar jag efter. Jonte får jag träffa i kväll men Bella får jag vänta med att träffa till nästa helg! Jag vet att dom har det bra och det är det enda som betyder något.

Jag♥Jonte♥Bella=Three Musketeers

So long!

Kommentarer

Postat av: ella

ja njut massor nu=)kram ha en bra helg

2010-08-06 @ 18:45:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Visst är det underbart med semester. Jag har faktiskt tre veckor nu igen och njuter för fullt, även om inte vädret är det bästa. Otäckt vad fort sommaren går. Hoppas att du får en fin sista vecka på din semester, kramar!

2010-08-11 @ 09:26:06
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Matilda

Ah, semester är verkligen fina saker!

Har du börjat jobba nu? :) Jag ska njuta en vecka till innan vardagen börjar igen!

2010-08-13 @ 19:02:58
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback