> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ojoj...

Kommentarer (3)

2010-12-02 @ 10:35:34

... vad jag känner mej stark idag! Till skillnad från vissa andra tydligen?! Vet var jag står och jag är stolt över det. Behöver inte någon annans sympati... jag klarar mej så bra själv! Jag vill inte gå in på exakt vad det är men det gäller att ta till vara på den goda energin jag känner nu. Efter gårdagens "pratande" känns det så bra det kan. Så enkelt är det!

Det märks att en del andra är, låt mej säga, "loosers"... Men det är bara något dom själva kan göra något åt. Jag tänker inte bry mej och det känns så jäkla skönt!



Är stark idag! Tillsammans med mina älsklingar är vi supertarka!

Kommentarer

Postat av: ella

skönt du känner så=)kram!ha en bra torsdag

2010-12-02 @ 13:33:24
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

ja d blir ej dyra klappar man är ej rik;)har ej så många köpa till iaf (tur d)hihih

m känns helt ok med julen brukar bli lite nere annars för man saknar mamma pappa men känns bra nu.enog för guben e här med;)

kram!ska kika FB.

2010-12-02 @ 15:53:51

Postat av: ella

dom e ju ej gamla dina föräldrar=)om mina levt hade dom varit 65&67

ja flytta hit så kan vi fika!!!;)

2010-12-03 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback