> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen fredag!

Kommentarer (3)

2010-02-12 @ 08:26:50

Jag har inte skrivit på några dagar. Jag har fyllt år, jobbat och varit ute och svirat hihi!

I onsdags fyllde jag 46 år! Jag blev uppvaktad med blommor på jobbet och på kvällen blev det tre röda rosor och 4 trisslotter från sambon! Jag ska få en paket till i morron, lördag, av honom, när vi egentligen ska fira med släkten! Det ska bli kul!

I går var vi på Laserdome, för att fira av en arbetskamrat som slutat. Vi sköt hejvilt på varandra och första omgången vann jag!!

Sedan blev det restaurangbesök och en god pizza slank ner. Efter det var jag dödstrött och körde hem till en väntande sambo och vovve, för att bara i stort sett, krypa ner i sängen. I natt vaknade jag med huvudvärk och feber och förkylning! Sååå typiskt. Får se hur dagen blir idag.

So long, långkalsong!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon och stort grattis på födelsedagen i efterskott då! Jag har inte heller så mycket tid för bloggen, men kul att inte tappa den helt. Det är så kul med de bloggvänner man har, trogna och jättetrevliga. Hoppas att du får en jättefin helg med släkten och fina presenter, kram!

2010-02-13 @ 08:47:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Elena

Grattis i efterskott! (: Hoppas du fick en toppen födelsedag. Har du firat alla hjärtans dag idag? (:



Kram!!

2010-02-14 @ 22:51:26
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: ella

hoppas helgen har varit bra:)kram & godnatt

2010-02-14 @ 23:33:55
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback