> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Glad!

Kommentarer (3)

2010-02-18 @ 13:58:04

Glad mun idag! Hihi... jag känner mej mycket bättre från förkylningen idag. Har sovit bra inatt utan täppt näsa och hosta.

Kollade på OS i går... Curling är en sport som mer och mer faller mej i smaken. Jag är imponerad över hur dom lyckas att fösa iväg den där stenen och att den lägger sej precis där det var tänkt... Impad!!

Igår var Bella en sväng hos oss och jag hjälpte henne att färga håret och vi käkade egen lagad pizza och sallad! Gott! Hon körde sedan vidare till killen och brorsan inåt mörkaste Småland. Nu ska dom snart dra vidare på sportlov en vecka. Jag saknar dom redan!! Så är det bara...
Fick 2 st jättefina MissTigri-tavlor av Jonte o Bella... Dom är för söta, mina barn!



MissTigri... Denna fick jag och så en till men det fanns ingen bild på den... Men visst är dom fina?



I kväll är det en dokumentär på Tv4 om Susan Boyle. Hon var med i "England´s got Talent" och kom in på scenen, som en liten (ganska stor faktisk) grå mus och när hon sedan öppnade munnen, slogs man nästan omkull av en fantastisk röst! Alltid spännande att se sådana dokumentärer! Synd att det är så mycket reklamavbrott bara.

Pöss o haj, lingonpaj!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Man blir rör till tårar av Susane Boyle, kommer ihåg det avsnittet då hon var med och hur de himlade med ögonen. Men annat blev det då hon började sjunga.

Ska titta igen!

:-))

2010-02-18 @ 14:56:20
URL: http://www.tankarombilder.blogg

Postat av: Elena

Hon är så fantastiskt duktig! SÅ himla roligt, bara för att ingen inte ens kunde ana det innan hon började sjunga.



Kram på dig!

2010-02-18 @ 17:38:45
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: ella

såg dokumentären=)

fina tavlor.

hoppas du får en fin fredag kram!!!

2010-02-19 @ 11:32:52
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback