> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Födelsedagskalas!

Kommentarer (0)

2010-02-15 @ 10:36:54

Hade en jättebra helg! Vi hade kalas på lördagen. Det var lyckat och jag fick många fina presenter! Helgen fick jag tillbringa med min dotter och hennes Tobbe och även Jonte var med på lördagskvällen. Sedan kom mor o far och syskon och Jennifer, Mickes dotter. Det är alltid kul att vara med sina nära och kära! ♥

Förkylningarnas tid är här och hela helgen har gått åt till att snyta och snyta och snyta sej! Näsan är numera rödare än vanligt och jag har ett stort härligt munsår på läppen! Enda fördelen med detta är att jag fick avboka tandläkarbesöket idag, hihi!


Var med och tävla om ett jättefint linne på www.kandeeshop.se
http://kandeedrawings.blogg.se/2010/february/tavling-fran-kan-dee-shop.html#comment




Puss o Hej, leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback