> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tiden?

Kommentarer (2)

2010-02-23 @ 10:05:40

Vart tar tiden vägen egentligen? Dagarna bara går och går. En dag är det måndag men innan man vet ordet av är det fredag igen. Tur att veckorna går fort. Helgerna hade gärna fått gå lite långammare dock...

Det bara vräker ner snö! Ska komma ytterligare 10 cm idag här i södra Sverige. När ska detta få ett slut? Jag vill ha vår nu!!!! Men det kvittar hur mycket man tigger och ber, för ner ska denna snö. Man kan ju hoppas värmen och solen blir desto intensivare sedan?!

Jag sa till sambon igår: - Påminn mej om denna kalla vinter, när jag i juli klagar över att det är 27-30 grader varmt och inte står ut! Jo, det skulle han göra, sa han.

På fredag är jag som sagt ledig. Det ska bli så skönt. Jag tycker inte alls det är kul att jobba just nu. Samtidigt blir jag förbaskad på mej själv att tänka så. Jag har ett jobb jag trivs med, för det mesta. Det är bara det att jag är trött mentalt och behöver ladda batterierna. Synd att det inte finns en batteriladdare för oss människor med...

Vill klippa mej och byta frisyr. Kort men ändå inte kort. Här är några alternativ jag kan tänka mej... Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: ella

snygga frisyrer ju=)mm en batteriladdare för kropp å själ vill jag ha;)kram

2010-02-23 @ 13:48:43
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Har ni inte haft det lite soligt idag? Här har det varit sol i alla fall! (: Jättefina frisyrer, jag skulle vilja testa att klippa mig kort, men jag vågar inte och skulle inte passa. Hah.



Kram på dig!!

2010-02-24 @ 15:16:35
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback