> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördag!

Kommentarer (1)

2010-01-30 @ 20:12:36

Idag är det riktigt kallt och vi eldar med ved för fullt och nu framåt kvällen är det varmt och skönt i huset. Vi har ätit middag och nu ska vi kolla Robinson. Sedan får det bli en bra film och lite popcorn!

Igår var jag och Bella i Halmstad och besiktigade Saaben. Gick igenom med Blanka Papper! Härligt! Sedan körde vi in till stan och shoppade lite! Kul att vara tillsammans med Bella lite. Efter det körde hon till Ljungby till brorsan och sin pojkvän Tobbe! Dom ska vara där i helgen.

I torsdags var jag och Jonte hos diabetesdoktorn. Jonte ska vara "testpilot" på en Navigator. En liten sändare som sitter på armen och en mottagare i fickan, som läser av blodsockret, var femte minut, i fem dagar. Efter dessa dagar får man en perfekt bild över sin diabetes! Spännande och otroligt att det går att göra sådana saker?!

Fy fasen vad jag saknar mina barn! Jag har dom med mej i mitt hjärta! Alltid!




Kommentarer

Postat av: ella

fin bild=)

hoppas du har en skön söndag jag gruvar mig att gå ut..hihiih.men måste.kram

2010-01-31 @ 16:33:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback