> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Torsdag...

Kommentarer (2)

2010-01-14 @ 23:28:25

Jag är trött nu... Innan idag kände jag mej lite utanför hela "världen". Man tror att man gör rätt men det visar sej vara fel!? Jag tänker inte lägga ork och energi på att få alla att må bra. Det har jag fått bevis på, att det inte är lönt och det tar för mycket kraft ifrån mej... Jag fattar inte vissa saker bara, men man ska kanske inte förstå allt här i världen?" Aarggh!



Ni betyder allt för mej!♥

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

tyvärr är det många gånger man vill hjälpa människor så mycket men de är inte beredda att hjälpa sig själva och då kan man inte göra mycket.. Glöm inte bort dig själv!!

kramar

2010-01-15 @ 11:35:27
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Elena

Nämen, har det hänt någonting? ):



Hoppas du mår bra snart, det förtjänar du!

KRAM

2010-01-16 @ 14:20:59
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback