> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Blogga!?

Kommentarer (1)

2010-06-01 @ 11:15:58

Vad dålig jag blivit på att blogga! Nu för tiden kommer jag på att... "ja, just det... bloggen!" Betyder det att man har en del annat att tänka på eller? Facebookandet tar överhand känns det som... Äsch dumt att skylla på det egentligen... Bloggen som varit och fortfarande är min "ventil" många gånger, skäms på mej!

Det är roligt att blogga och det har varit så skönt att skriva av sej ibland! Så visst ska jag bättra mej!

I morron är jag ledig! Ska med dottern och shoppa lite på  i Kungsbacka! Det ska bli härligt!
Ska leta efter lite fina lite



Vi avslutar dagen med  en innan vi drar hemåt!

 

Kommentarer

Postat av: ella

20 i skuggan här;)ska ut på baksidan nu kramis,kul leta kläder!vill ja med hihihi

2010-06-01 @ 12:03:12
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback