> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kommentarer (1)

2010-03-29 @ 10:38:54

♥ Åhh vad jag tycker om mina nära och kära! ♥

I går var vi på konsert och lyssnade på WiPå- kören (min gamla kör) tillsammans med Halmstad manskör. Det var två timmar långt och trevligt och underbart vackert och publiken fick allt vara med på ett hörn med...

Efteråt var vi hos min gamla granne och även körkompis och käkade en god köttfärspaj! Trevligt att umgås och sitta och småprata om allt och inget.
Nice var det och vi var inte hemma förrän närmare 24!

Då hade min älskade Bella ♥ dykt upp hos oss i Falkenberg. Jag ska vara ledig i morron och på torsdag och vi hinnner umgås lite innan hon drar vidare till pojkvännen igen.

♥Me like being with her!♥

På torsdag dyker eventuellt älskade Jonte upp med i Falkenberg. Han vill till Ge-Kås! Hihi!

♥Me like being with him!♥

♥Hemma har jag min älskade sambo. Utan honom hade jag haft svårt att klara mej!♥

I kväll blir det travkväll med tjejorna på jobbet! Det hade jag gärna hoppat över, för jag är trött efter tidsomställningen och sov inte särskilt bra i natt. Men men... det brukar vara trevligt när man väl är där och man kanske vinner!? Håll tummarna!

Kommentarer

Postat av: ella

kul ni ska umgås lite=)kramisar!!

2010-03-29 @ 19:16:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback