> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka

Kommentarer (0)

2010-03-15 @ 10:37:51

Ny orörd vecka framför en. Helgen var bra och lugn. Vi kollade på Melodifestivalen. Jag ringde två ggr och röstade på Anna Bergendahl. Hon sjöng rakt in i mitt hjärta! Vi får se hur det går för henne i Oslo. Jag håller alla tummar för henne i alla fall!

I morgon ska jag med facket och kolla på en föreläsning med Benny Haag på kvällen. Det blir nog intressant.

Fick ett underbart fint armband av min dotter. "Moms blessing"... Jag får tårar i ögonen när jag tänker på det. Tack underbara Bella!

Annars tror jag inte det händer något speciellt. Man märker att det blir ljusare på kvällarna när man kommer hem. Bara den här kylan vill släppa taget också... Väntar på våren nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback