> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kommentarer (1)

2010-05-04 @ 09:55:13

Jag har ju varit gift... en gång i mitt liv. Det varade inte för evigt som man kanske trodde. Det är många saker som gör att det går som det går här i livet. Jag har inget att säga om det. Folk gifter sej och skiljs. Folk föds och tyvärr... dör också. Det är ju livet. Sorgligt, är ju klart, var tråkig sak för sej.
Det finns ju guldkorn i allt, trots allt. ♥

Jag har mina vänner och min familj. Det har hjälpt mej genom alla tråkigheter och ledsamheter. För ledsen har man varit... Det är ju jätteviktigt med ett närande nätverk runt omkring sej, i både sorg och lycka.

När sedan lyckan ler mot en igen är det fantastiskt! Man blir hur stark som helst! Man kan också vara stark för andra som har det svårt. Att solen lyser i allas liv, det är viktigt! Men man måste kanske gå igenom en del svåra saker för att sedan uppskatta det andra... även det där lilla, lilla?

♥ Hur som helt, ni är underbara och fantastiska, alla ni i min närhet! ♥

Kommentarer

Postat av: Helena

Ja man skall verkligen vara glad för att man har en familj och vänner inte ta det för givet. Plötsligt en dag är de inte där längre. Tyvärr har jag ingen familj i livet, faktiskt ingen släkt heller, låter ju inte klokt men så är det. Men livet går vidare ändå, tack vare fina vänner. Man får ta till vara på alla fina och positiva stunder, det är lätt att man fokuserar på det negativa eller hur? Jag tror att jag börjar få nytta av den KBT utbildning som jag går just nu, hihi! Där är A och O en positiv tanke för att få en bra känsla som i sin tur leder till ett bra beteende.

2010-05-04 @ 22:28:32
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback