> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag

Kommentarer (2)

2010-05-17 @ 12:00:19

Måndag och ny vecka. Jag är inte så flitig på att blogga längre. Men jag vill gärna fortsätta att skriva ner lite om ditten och datten.

Helgen var skön. Vi möblerade om lite hemma i tv-rummet. Käkade god mat och bara njöt av allt detta. Barnen var på sitt håll. Klart jag saknar dom när dom inte är i närheten men jag vet att dom har det bra och då känns det bra.

Denna veckan är det dragning i konstlotteriet på jobbet. Hoppas jag vinner... som jag gjorde förra året. Det är tomt på vissa väggar där hemma...

Have a grajt day!

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas du får en härlig vecka med massa sol=)kram

2010-05-17 @ 12:32:50
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

varmt här=)hoppas du får d snart med;)

2010-05-17 @ 13:09:50
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback