> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Adventsfint!

Kommentarer (3)

2010-11-22 @ 11:00:12

Nu i går fixade jag till fönsterna hemma. Bytte gardiner och köpte jul-stjärnor och tog fram ljusstakar. Det blev varmt och ombonat! Kruxet är nämligen att jag inte hinner i veckan... kommer hem då det är beckmörkt och ser alltså ingenting när det gäller fönsterputsning, dammtorkning m m. På lördag är det kalas så då hinner man knappast och det är rätt mysigt om allt är klart tills dess att gästerna kommer...

Ni anar inte vad det var mysigt att gå runt och pyssla, medan sambon höll på att gjuta nytt golv i källaren, efter översvämningen vi hade i augusti...
Det blev till sist så att kvällen avslutades med att helgskinkan griljerades och det blev en trevlig avslutning på dagen. Griljerad skinka med potatisgratäng! 

I lördags var det åter dags för överraskning från sambon... Det blev en föreställning med Jörgen Mörnbäck i Falkenberg. Det var 1½-timmes oavbruten skrattfest (nästan i alla fall). Så bra och jag visste inte att han var en sån fena på att spela piano?! I stil med Robban Wells faktiskt. Superkul! Tack min älskade sambo, i love u!♥

Regn rusk... hela veckan verkar det som. Hoppas solen tittar in lite emellanåt i alla fall.
Kramis!

Kommentarer

Postat av: ella

hm hoppas d ej bombas med komentarer haha testat flera gånger men ej funkat;)

mysig helg du haft.hoppas du hittar nå kläder;)

kram!!!

2010-11-22 @ 12:00:35

Postat av: sara

vad mysigt! jag tänkte faktiskt tjuvstarta förra helgen jag med men fick inte för pojkvännen. :)

2010-11-23 @ 15:09:52
URL: http://smuls.blogg.se/

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

allt bra med dig? :) puss! ♥

2010-11-23 @ 15:32:31
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback