> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Klippning

Kommentarer (1)

2010-11-09 @ 10:57:18

Hårklipp idag :) Ska bli härligt!
Känner för att göra nåt radikalt, men vågar inte som vanligt!
Får se hur det blir...

Trött på att alla människor bara måste tala om hur bra dom är, hur mycket dom presterat och säga samma sak gång på gång, just för att liksom verkligen tala om hur bra dom är och vad dom gjort. Bekräfta sej själv liksom... Suck!
Känner mej verkligen som en gnällkärring nu... men tänker tillåta mej att vara det... ett litet tag i alla fall!

Tur jag har nedanstående "kärisar" i mitt liv... Annars hade det nästan varit outhärdligt!

   

Längtar till julen nu... Går inte att komma ifrån. Julen får mej att känna mej lugn och till freds. Har dragit ner på jäkten och stressen för att jag ska vara ute i god tid i år... Vet redan en del jag ska köpa... :)


Vi går mot jul... :)

Kommentarer

Postat av: ella

julen e fin men jag blir lite sentimental när pappa mamma ej e kvar..=)men men d går endå=)

va fina bilder,äh inte e du nån gnällis!;)kram!!!!

2010-11-09 @ 15:47:01
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback