> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tjat...

Kommentarer (3)

2010-11-04 @ 08:25:48

Lite styrka hade inte varit fel just nu...
Åhh vad jag är trött på detta... ingen bryr sej men det är ändå tjat, tjat... Varför är en del så egotrippade?
Känner att min energi går åt på "fel" saker.
Hoppas denna veckan snart är slut för jag orkar inte mer just nu...

Antingen är det något konstigt med mej eller är det andra som är konstiga. Förmodligen är det jag som är konstig. Jag känner mej sån... olustlig, känslig och trött. Hoppas det snart blir bättre!
Tur man har sin sambo och sina barn... Allt blir så mycket lättare då...
Kram!


En julresa till London hade suttit fint, tillsammans med dom jag tycker om!

Kommentarer

Postat av: ella

finns många egoister..ush.

trött e jag med men tror d e mörkret:/

hoppas du känner dig gladare oiggare snart=)

kram!!!

2010-11-04 @ 09:51:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

helg!hoppas den blir mysig för er=)

här blir det lugnt iaf.

solen skiner nått positivt iaf;)

kram!

2010-11-05 @ 09:43:50
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Tack snälla du för dina kommentarer trots att jag varit kass på respons, men det betyder enormt mycket!!! Tänker på dig ofta ska du veta!!!

Massa massa kramar, du ä'r stark!

2010-11-07 @ 22:21:42
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback