> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Åhh...

Kommentarer (1)

2010-10-28 @ 10:07:10

Saknar redan dessa dagarna som gick! Har haft det så superkul med Bella! Det är så härligt att umgås med mina barn och allt är så naturligt! Med dom kan jag vara helt och hållet mej själv! Jag är mamma och allt känns så bra bara...

Igår var jag och bella på Fynda och shoppade loss. Doftljus, dukar och ljusslinga med blad i guld! Badrumsmatta och nytt duschdraperi. Hemmet blev som nytt igår och det var härligt med alla tända ljus och dofter! Jag och Bella var "gräsänkor". Micke körde gokart och käkade sedan plankstek med jobbarkompisarna!

Idag åker Bella norrut igen! Tack för dessa dagarna Bella! ♥




Halloween i helgen!

Kommentarer

Postat av: ella

kul shoppa lite=)ha en fin dag kram!

2010-10-28 @ 12:38:43
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback