> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Håhåjaja...

Kommentarer (1)

2010-10-29 @ 10:01:08

Igår lade vårt kombinerade bredband/tv/telefoni av! Ingenting fungerade, så jag frågade min sambo: Vad ska vi göra ikväll då?
Spela spel, tyckte han. Bra idé och det lär vi få göra i helgen, för någon ny "internetlådda" kommer inte förrän måndag eller tisdag! Vi lär få spela spel, spela kort och titta på film och bara umgås, utan data och tv! Härligt på sätt och vis!

I morron ska vi hämta lite möbler i Laholm, en bäddsoffa och en tvbänk med tv, som Jonte hade när han bodde i Ljungby. Nu har en snart en egen, ny lägenhet, att flytta in i så nu behöver han en stooor säng och en stooor tv!

På eftermiddagen i morron är vi bjudna till min kusin, som fyller år! Det blev visst smörgåstårta! Det ser vi fram emot!

Härlig helg alltså, både data-fri och tv-fri!


Mys i helgen får det bli...

Kommentarer

Postat av: Elena

Åh, men det låter jättemysigt. Sådär borde jag och min sambo också göra, ha en dag när vi struntar i tvn och datorn och bara umgås!



Hoppas helgen har varit bra!

Kram!!

2010-10-31 @ 10:47:16
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback