> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Internetfrånvaro m m

Kommentarer (0)

2010-10-31 @ 12:40:38

Har ju varken tv/telefoni/internet hemma. Sitter på sambons jobb för att betala räkningar. Fasen vad man blir ställd när inget fungerar hemma. Vi har tittat på en del filmer i helgen, men det är det enda vi kan göra... Om man inte städar, dammsuger m m förstås.

Jag VILL ju titta på nyheterna, jag VILLE titta på Idol... men men. Förhoppningsvis kommer den nya internetlådan i morron eller på tisdag. Då jäklar är vi på det igen! Igår var vi hos min kusin Annette och firade hennes födelsedag. Det blev smörgåstårta, kakor och kaffe och till sist tårta! Mycket gott och trevligt. Lille systersonen Aron var också med vid kaffebordet. Han lås och snusade på min arm!

Nu sitter jag här, på en öde arbetsplats, en söndagsmiddag, äter en Clementin, har betalat räkningarna och förväntade mej att kunna gå in på Fb och mata mina fiskar och djur på farmen... men icke. Dom har blockat Fb på denna arbetsplatsen! Men att blogga är det inget som hindrar mej från... hihi!

So long!


Om drygt en månad kommer julstjärnor och ljusstakar fram... ser fram emot det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback