> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördagkväll...

Kommentarer (3)

2010-10-11 @ 10:55:30

Det underbara fortsätter och fortsätter... I torsdags blev jag moster! ♥

I lördags tog min underbara sambo med mej på en överraskningskväll! Vi körde ner till Helsingborg och The Tivoli. Där blev jag bjuden på en 3-rätters middag med vin. Sedan drog det igång! Gasolin´s gamla trummis, Sören Berlev, har dragit ihop några musiker och spelade gamla Gasolin-låtar! Vilket ös och vilken kväll! Underbara sambo, detta kommer jag att leva länge på. Helt underbar är du! ♥


Kommentarer

Postat av: Helena

Grattis, vad kul att du har blivit moster och vilken toppenhelg du verkar ha haft. Gillar verkligen Gasolin, kul att du fick höra deras trummis och att de har ett nytt band. Svar: Angående åldern var det bara ett skämt, jag för min del har alltid sovit ganska dåligt och har alltid vaknat tidigt, men ibland önskar man ju att man kunde sova lite längre när man kan. Ålder för den delen är ju egentligen rätt betydelselöst, bara en siffra. Man kan vara som en tonåring när man är sextio och som en kärring när man är tjugo, eller hur? Hoppas att du också får en jättefin vecka, kramar Helena!

2010-10-11 @ 20:38:28
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Helena

Grattis, vad kul att du har blivit moster och vilken toppenhelg du verkar ha haft. Gillar verkligen Gasolin, kul att du fick höra deras trummis och att de har ett nytt band. Svar: Angående åldern var det bara ett skämt, jag för min del har alltid sovit ganska dåligt och har alltid vaknat tidigt, men ibland önskar man ju att man kunde sova lite längre när man kan. Ålder för den delen är ju egentligen rätt betydelselöst, bara en siffra. Man kan vara som en tonåring när man är sextio och som en kärring när man är tjugo, eller hur? Hoppas att du också får en jättefin vecka, kramar Helena!

2010-10-11 @ 20:40:28
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Elena

Åh, Grattis va kul! :)

Va mysigt!!



Kramar till dig!

2010-10-13 @ 08:17:59
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback