> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sååå trött...

Kommentarer (1)

2010-10-14 @ 11:35:42

Jag är så trött. Både psykiskt och fysiskt... Vet inte vad det är. Trött på mitt arbete så jag kan spy! Vet inte men allting känns annorlunda mot bara för ett år sedan och det känns så trist. Kan inte peka på något specifikt men jag vet delvis vad det beror på, men jag orkar inte och vill inte prata om det här... Jag kan bara inte förstå att vissa människor kan klara sej utan att prata med någon annan på en hel dag? Det kanske är så att man helt enkelt inte har något att säga?

Det var bättre förr... faktiskt!! Jag saknar den "gamla goda tiden" när jag jobbade en våning ner... Då hade vi trevligt och brydde oss om varandra på ett annat sätt. Gemenskapen var bra och det var en lagom blandning av herrar/damer! Att jag sedan för 7 år sedan "tvingades" att flytta upp, efter en omorganisation, var ingen höjdare för mej och jag grät mej till sömns en hel vecka! Men var det någon som brydde sej? Nej...

Kul att veta att ens "gamla" arbetskamrater" också kan sakna den tiden och sakna t o m mej lite med... hihi. Jag får försöka stå ut, men jag funderar allvarligt på att göra någonting annat. Arbeta med mina händer, musik eller något annat kreativt... det har jag pratat om förut här på bloggen.

Jag har ont i huvudet och min visdomstand "spökar"... kanske det är därför jag är gnällig idag?!?


Snart är det härliga Halloween! Jag gillar spöken och gastar så det passar mej perfekt!



Kommentarer

Postat av: Elena

Vad tråkigt att du inte trivs med ditt jobb! Så, ska det inte behöva vara! ): Hur känner dina andra arbetskamrater då, trivs inte dom heller?



Ta hand om dig! KRAM!

2010-10-18 @ 09:30:10
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback