> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härlig helg!

Kommentarer (1)

2010-09-06 @ 11:46:11

Det var underbart väder, både lördag och söndag. Vi jobbade i trädgården igår och njöt av värmen. Jag klippte gräset och rensade på framsidan. Tog även bort alla sommarblommor som inte var så roliga längre. Jag klippte kärleksört istället och satt i krukorna och sedan lade jag dit några röda äpplen på bordet. Det såg genast lite höstfint ut och det kändes mycket bättre än dom vissna sommarblommorna.

I lördags hämtade vi en "ny" bil åt Bella. Finfin! På vägen ner stannade vi till och shoppade lite i Halmstad. Alltid lika kul att spendera tid med barnen, bara med ett åt gången, eller med båda två. Jag är inte så nogräknad... hihi!

Ja, en utlandssemester hade inte varit fel. Skulle kunna tänka mej att dra till en söderhavsö och njuta lite mer av värmen och solen. Men hösten är fin här nu och jag är nog egentligen en höstmänniska mer än en sommarmänniska. Men jag älskar att sitta en varm dag, som igår, och dricka en kopp kaffe tillsammans med dom jag tycker om!

 
Så här får man minnas sommaren 2010!

Kommentarer

Postat av: ella

men åh tack!va fint skrivet=)kram!!!! <3

nu är d iaf fint höstväder 20grader=)

nyss kommit hem för andra gången här hihi.ja kaffe i värmen me dom man gillar människor eller djur ,d e fint håller med dig=)

2010-09-06 @ 12:48:25
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback