> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jobba med bloggen...?

Kommentarer (3)

2010-09-02 @ 10:24:10

Skulle vilja jobba lite mer med min blogg för att få den fin, trevlig och lättläst. Har försökt att trixa lite själv men det blir ju som det blir och jag är inte riktigt nöjd eller tillräckligt duktig... Försökte för några veckor sedan lägga in loggan "World Diabetes day" där det är meningen att man ska kunna tända ett ljus och se som det blev... ?

Nåja, får se om jag får lite mera tid och ork att sitta och hålla på med bloggen. Det är onekligen rätt så kul och det är kul att skriva av sej med, så det är kanske värt det jobbet? För det är ju mycket roligare att skriva i son blogg när den är fräsig, snygg och intressant.

Nu är denna veckan snart slut. Vad härligt! Det bli ett lass till tippen idag med. Källaren är fortfarande "smockfull" med saker, men vi har slängt en hel del faktiskt. Duktiga oss!

Igår blev det en ny bil i familjen. Det är Bellas och den ska hon köra med istället för min Saab. Det känns skönt att kunna sälja den medan den ännu är värd något.

Jonte ska flytta till egen lägenhet!

Livet rullar på!

Allt löser sej till slut... till det bästa!



Dom bästaste!

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas er helg blir bra=)kram jag ska bara va hemma å ta d lugnt=)

2010-09-03 @ 13:33:16
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Bra slutord i ditt inlägg att allt löser sig till sist till det bästa! Jag har faktiskt vara ganska deppig ett tag, är det fortfarande men det är klart att det går över. Ibland har man ju sina svackor och tycker att allt är tungt. Särskilt saknar jag sommaren och värmen, då jag tycker att den var alldeles för kort. Själv är orken med bloggen inte så stor, men jag blir alltid lika glad när jag ser att jag har fått kommentarer från trogna och kära bloggvänner, det värmer verkligen. Hoppas att du och de dina har en härlig helg, kramar Helena!

2010-09-04 @ 17:51:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen1

Tack underbara du för de fina orden du skrivit! det betyder sååå mkt! Vad kul att jonte ska flytta till eget, kommer bli kanon =) massa massa kramar

2010-09-05 @ 22:05:45
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback