> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag igen...

Kommentarer (1)

2011-04-18 @ 16:11:56

En vecka och framförallt en helg går otroligt fort!

Jag målade om våra små utemöbler i helgen. Ett litet runt bord och två stolar som vi har på framsidan. Det blev riktigt bra och det fräshade upp möblerna... några år till kanske?

Idag är det riktigt vårväder! Så härligt! Nu behöver man piffa upp garderoben. Jag har blivit så förtjust i tights av någon anledning! Hittade ett par riktigt sköna på Lindex. Nu önskar jag mej ett par lite kortare också och ett par riktigt snygga pumps. Sedan är man redo för våren!

Ungarna var hemma i helgen. Det var kul att få rå om dom lite på fredagen, sedan på lördagen drog dom till Ge-kås och sedan vidare till Laholm för att grilla!

Jag och Micke meckade bil också lite i helgen. Volvon vill inte riktigt hänga med längre. Det är bränslepumpen förmodligen... låter dyrt men sambon fixar det!

Annars ska vi bara koppla av i kväll och njuta av varandras sällskap, vi tre, jag & sambon & vovven!♥

Kommentarer

Postat av: ella

tömt förådet i källaren helgen å slängde d vi hade som bord på balkongen hehe nu har jag stenar så länge..

kul måla ju!vill jag med göra

mys på ni nu i kväll;)

kram

2011-04-18 @ 17:55:49
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback