> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vårkänslor?

Kommentarer (1)

2011-02-07 @ 11:03:16

Tycker jag inte att det känns lite ljusare? Tycker jag inte att fåglarna kvittrar igen? Tycker jag inte att jag känner mej lite piggare?

Nja... det är väl lite att ta i kanske, men jag vet att det går mot ljusare tider!

Usch det är så strängt just nu. Det är tufft och jag känner att jag inte är så engagerad i saker som jag borde kanske? En del människor tar mycket energi och jag orkar snart inte mer att bara vara "glada" Jeanette... Jag vill inte prata om det här, men jag fattar ju att så småningom kommer det nog att knäcka mej.

Usch nu pratar vi om nåt annat, trevligare...

Älskade Jonte har kommit hem efter en vecka i Jokkmokk. Han har haft det toppen verkar det som och nästa år ska jag följa med, har jag bestämt!



Älskade Bella kommer hem till helgen. På lördag firar vi "lilla mej". Jag fyller ju år på torsdag (usch 47).
På lördag eftermiddag ska jag bjuda på Afternoontea! Trevligt! Ska bjuda på gott te och kaffe och baka scones och lite annat smått o gott. Hoppas det blir lyckat!

På söndag är det barndop åt lille Aron! Ska bli så kul!

Jag vet att det bara är jag själv som kan påverka min situation... jag är ju en ganska klok kvinna, trots allt...
Skall försöka se det positiva i vardagen!

Kommentarer

Postat av: ella

ääsh det är ingen ålder=)

ja jag vill ha sol e sjukligt trött hela tin..men men kämpa på bara=)

klart du är klok;)

ha en bra dag/kväll kram

2011-02-07 @ 15:54:28
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback