> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sovit dåligt...

Kommentarer (2)

2011-11-14 @ 14:12:16

Inatt har jag sovit så oroligt och konstigt. Har vänt och vridit på mej och det känns som om man varit vaken hela natten! Konstigt... Pratade med Bella innan, hon sa likadant och öven sambon klagade på att det var varmt i natt!

Annars var det bra. Var hos pappa igår (och mamma) och käkade tårta. Sambon fick klippt håret :) Hann även som snabbast säga "hej" till mina syskon och lille systersonen Aron.

Jag tänkte beställa ett par stövlar (ännu ett par? säger sambon och suckar). Men dom är såå snygga!




Tänkte annars hänga upp mina fina rödblommiga gardiner (som min älskade mamma sytt) och göra det lite fint inför advent... Har en 50-åring som ska hyllas snart och det behövs förberedas i god tid så man inte har allt sedan i samma vecka... Kul ska det bli! Är så sugen på att köpa julstjärnor också... Nåja var sak har sin tid!


Kommentarer

Postat av: ella

ja helger går fort.lugn fredag,lördags festa jag lite med tjejerna;)

hoppas d blir bra med gardinerna=)

nu ska tant ella göra läxor..:D

kram

2011-11-14 @ 14:43:39
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

önskar er en fin helg kramis=)

2011-11-18 @ 08:48:32
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback