> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kommentarer (2)

2011-10-18 @ 16:21:06

Har skivit Fradagsmys i förra inlägget ser jag, hihi... Men alla vet vad jag menar så jag bryr mig inte om att ändra...

Nu har min kära arbetskamrat slutat och gått i pension och det känns så tungt. Jag saknar henne otroligt redan. Saknar att ha någon att prata med om ditten och datten, någon som jobbar med samma sak som jag. Någon som är min kära vän... Hon har följt mej genom min skilsmässa, stått vid min sida och stöttat mej. Vi har även skrattat ihop förstås. Det finns många fina minnen med henne. Jag hade köpt ett litet hänge i silver till henne i form av en boll, nästan som ett litet garnnysta, med en lång kedja till.

Idag fick jag ett rart mail av henne där hon sa att jag kände henne väl och hade träffat precis rätt vad gäller det valet.  Jag skrev tillbaka att inga smycken i världen kan ersätta eller bevisa vänskap, men det var ändå en present som jag hoppas och tror hon kommer att använda och jag hoppas hon tänker lite på mej när hon har det på sej...

Denna veckan är lite lugnare annars än den förra, då det skulle fixas och donas, beställas fika, fixas presenter 
m m.

Jag skruvar dock gärna tiden tillbaka till 2002 så jag och Britta fick umgås 9 år till, tillsammans i arbetslivet!

Kommentarer

Postat av: ella

gulligt av dig=)

kram på dig!!!

2011-10-21 @ 15:56:09
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

söndag igen!hoppas ni haft mysigt=)?haft en bra helg här.varit till pirres mamma igår,fick massa saker å god mat.hon e så mysig å snäll.

idag skiner solen med=)

kram!!!!

2011-10-23 @ 10:16:16
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback