> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka...

Kommentarer (4)

2011-10-24 @ 16:29:11

.. och rubrikfantasin tryter känner jag. Ibland även blogg-inspirationen, tyvärr.

I lördags plockade jag i alla fall bort alla sommarblommor. Det blev lite ris istället med röda små bär och lite kottar som dekoration. Kände mej nöjd och belåten efteråt och det blev riktigt fint att se dom nya dekorationerna på trappan och bordet och veta att jag inte lagt en krona på arrangemangen! Sån e jag :)

I går var vi på Universeum i Göteborg med lille Kevin. Bara jag och Micke och Kevin. Riktigt kul att få rå om honom en hel eftermiddag och hitta på roligheter! Efteråt käkade vi mos och köttbullar på Ikea! En riktigt lyckad dag och både jag och Kevin somnade i bilen på vägen hem... :)

Nu en ny jobbig arbetsvecka. Jag säger så för att jag tycker det är så. Trött är jag och mörkt är det, både när man kör och kommer hem! Idag kommer i alla fall Bella hem en sväng. Det får bli lite mys och Yatzyspel med henne i kväll!


Kommentarer

Postat av: ella

fint pynta lite till vintern med=)ja ush va mörkt det är .svårt komma upp hihih

kram på dig

2011-10-25 @ 07:37:06
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

hihi hämtat ut från h&M idag lite vantar å go halsduk

hoppas du får en go sömn inatt nu=)

2011-10-25 @ 21:10:46
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

fint med ljusrosa julstjärnor!!måste jag ha om jag hittar hihih;)

seg dag detta vad skulle jag upp 6 å göra;)kramis

2011-10-27 @ 11:05:45
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

kul han ska kika vovve=)kanske jag me ska ha i framtiden när man får riktig tid så man hinner lära massor när dom är valpar=)

ej haft hund sen jag hade min samojed..

men men har ju 3 katter =)

vad tror du han vill ha för ras har han sagt nått??=)

2011-10-27 @ 11:10:09
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback