> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

:)

Kommentarer (5)

2011-09-19 @ 10:55:07

Igår köpte jag ett par nya stövlar! Vad glad man kan bli av att slösa bort pengar!? Jag vill byta ut min garderob och ikväll ska jag beställa lite nya toppar i alla fall på La Redoute! Inget kan stoppa mig från det, hihi...

I lördags var det trevligt kalas hos syster som fyller år idag egentligen. God mat, kaffe och Cheese-cake! Och en god liten systerson som bara gör en så glad!

Denna veckan blir förhoppningsvis lugn. Hade huvudvärk från och till hela helgen. Tror jag spände mig förra veckan på jobbet, omedvetet. Sen kommer huvudvärken som ett brev på posten till helgen när man är ledig!

Igår började jag klippa gräset men himlen öppnade sig och det ösregnade och åskade. Plockade med mig 4 äpplen in i alla fall och gjorde en äppelpaj och egen vaniljsås... Kollade även på "I am Legend" med Will Smith och sedan var det dags att sussa.

Vill slå ett slag för dom underbara blogg-vännerna Helena och Ella och som är dom bästa blogg-vänner som finns! Puss o kram på er!

Kommentarer

Postat av: Helena

Klart man måste unna sig lite. Jag har just unnat mig en resa till Houston, hihi! Huvudvärk jobbigt, brukar också få det på helger. Tror som du att det är spänning som släpper då. Oh vad gulligt att skriva så fint om Ella och mig. Tur att vi har varandra, puss och kram på dig också!

2011-09-20 @ 00:11:42
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

skoj med shopping man måste ju ha lite nytt;)

hemskt me huvudvärk!brukar ha ofta nuförtiden å den är grym känns mer som huvet ska explodera:/tror d e hjärnblödning varje gång hihi

gullig du är.kram på dig vännen

2011-09-20 @ 11:31:54
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Hanna

Kul med shopping!

2011-09-20 @ 12:50:22
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Postat av: ella

ha en fin helg=)kram!!!!

2011-09-23 @ 15:47:14
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Hoppas att du har en skön helg. Här har det varit lugnt, men ikväll skall jag få damma av den lilla svarta, hhi, nej det blir nog bara jeans och gå på middag. Fortsätter kontakten med min nufunna amerikanska vän, via mail eller Tre Global, som faktiskt är jättebilligt. Känns spännande men lite läskigt. Men friskt vågat hälften vunnet och man måste ta lite chanser. Jag börjar bli som Dolph Lundgren! Får svårt med stavningen på svenska eftersom vi mailar varje dag och jag verkligen måste koncentrera mig på att engelskan blir rätt stavad. Hoppas att allt är bra med dig, kanske du och Ella skulle följa med till Texas som förkläden, hihi, kramis!

2011-09-25 @ 10:22:31
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback