> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

1 april

Kommentarer (2)

2009-04-01 @ 09:41:55



... att jag är pigg idag, igen!  Kul va? Det blev inte någon förkylning och den "dassighet" jag kände igår, är som bortblåst idag! Huvudet sitter på axlarna igen och jag är visserligen trött men jag tror det sitter i fortfarande med omställningen av klockan.

Försökte lura sambon idag att det var 5 cm snö ute, när han kom upp från sängen, yrvaken och söt. Det gick han dock inte på...

Får se om det blir något mer lurande idag.  Jag återkommer med lite rapportering senare.

Till dess:





 

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas d går bra på jobbet=)

ja härligt väder idag så skönt.

2009-04-01 @ 10:05:19
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Svar: Tack snälla, önskar dig också en jättefin dag i det härliga vädret!

2009-04-01 @ 12:30:53
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback