> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen torsdag

Kommentarer (4)

2009-04-16 @ 06:23:14

Har sovit riktigt asdåligt i natt. Vet inte varför. Vaknade svett som en trasa så nån typ av "mardröm" var det kanske, men inget jag kommer ihåg.

Idag jobbas det länge! Så typiskt, jag som ville jobba kort! Tur att man har en del att göra så dagen kommer väl att flyyyga iväg, förhoppningsvis. Verkar bli fint väder idag med, så det lättar ju upp lite. Alltid roligare att jobba när det är sol utanför fönstret.

I går hade jag fönstret öppet på jobbet, in flyger det en mindre fågel. Nä, det var faktiskt en väldigt stoor humla. Stackarn, helt fel ställe att hamna på, fel sida fönstret. Jag fick tag på min plastmugg och ett papper. Föööste försiktigt in honom i glaset, tog pappret för och öppnade arbetskompisens fönster (för jag har tusen grejer i mitt fönster) och ut flög han.Tacksamt...

Får köra inom Halmstad till Bellas skola, hon hade glömt sina dataladdare, ett måste i dagens samhälle, hihi!


So long! Pantalong!

Others others 194

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du har haft en härlig påsk och önskar dig en jättefin dag!

2009-04-16 @ 09:04:46
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

ja d slutade nyss=)va bara några enstaka flingor som tur är=)ha en bra dag ska väll masa mig iväg nu;)vill ha 18+ jag med!!!

2009-04-16 @ 10:14:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Trixie

Nej du har helt rätt i det du skriver.. Det är typiskt tjejer och jag blir så irriterad när jag läser det så vet inte var jag ska bli av..



Här blir det nog fint väder idag, men blåser en aning. Får se om man går ut och sätter sig och får lite färg.. :)



Have a great day!

2009-04-16 @ 10:25:23
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: BJERNHAGEN

Åh, ja visst var det :) förstår inte vart alla får inspirationen och att de sitter och fixar med dom på egen vilja. sen bara ploppar dom upp hos mig! Vad fuskigt med sån värme, vi har väl 7 plusgrader eller nåt fast sol ändå.

2009-04-16 @ 11:41:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback