> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

♥♥♥♥♥♥

Kommentarer (0)

2009-04-12 @ 22:38:40


Massor av hjärtan ska jag dela ut i kväll...
Till mina älskade barn, Bella o Jonte. Ni är det bästa som finns! För mej är ni alltid
Till min älskade sambo, Micke, som alltid är så mån om en och som alltid visar sin kärlek och uppskattning.

Till mina älskade föräldrar! Bjöd oss på både eftermiddagskaffe och kvällmat idag. Mamma klippte Mickes hår. Dom är guld värda! Till mina syskon, som alltid finns där...

Sedan har jag mina f d svägerskor, som alltid finns där i bakgrunden. Idag pratade jag med dom precis som förr och det var härligt att se dom igen. Jag vet en av dom som redan är en bra mamma och en som kommer att bli en underbar mamma... mer säger jag inte. Och dom härliga småkusinerna Matilda och Frida!  Sötare får man leta efter...

Sussie och Britt-Marie A vill jag också nämna. Dom har alltid funnits där med för mej. Jag har inte så många riktiga vänner, men dom jag har betyder allt... så är det bara.



Idag körde jag inom Jonatan, kramade om honom och gav honom Popcornmaskinen. Han visste ju att han skulle få den men inte när. Jag hann även följa med Bella till vårdcentralen för att kolla hennes hals, men det var "bara" virus. Att virus kan göra så ont... utan att man får någon hjälp? Men, klart man vill inte ge penicillin i onödan. Så det var bara Panodil som hjälpte nu... Krya på sej stumpan!

Jontes hand har inte svullnat färdigt ännu, verkar det som. Han håller duktigt på med sin handgymnastik. Men det går väl framåt dag för dag nu. Härlig födelsedag du hade ialla fall, Jonte, med fina presenter och fint väder!

I kväll är jag och Frostiz "gräsänkor"... Jodå, det kan man vara fast man är hund... hihi. Micke är vaktbefäl nere vid båten. Är totally alone and totally crazy tonight! Alone är jag dock inte riktigt eftersom jag då, både har en vovve och två ökenråttor till sällskap... Crazy...tja, det är jag ju alltid...

Så ha en underbar kväll allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback