> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

God afton!

Kommentarer (4)

2009-04-23 @ 22:20:28

Ska sussa nu. Är så trött i kväll. Har somnat på soffan ett par gånger. Är det vårtrötthet, det här? Tänkte lägga mej, läsa lite reklam och lyssna på Karlavagnen. En perfekt avslutning på dagen. Det har varit så härligt väder idag. Vi satt ute på eftermiddagsfikan och solen gassade.

När jag och två av mina arbetskamrater gick hem i kväll sa den ena: - Jeanette, vad gör du? Då såg hon att jag försökte titta på min näsa, det blir ju lite vindögt... Jag svarade: - Jag försöker se om jag fått fler fräknar eller det är skit som sitter på näsan! Dom skrattade gott...

Så gott folk, sussa gott! Hörs i morron.


Bella ♥ puss!
Jonte ♥ puss!

Kommentarer

Postat av: Julie

Nat nat:-)Tak for den fine kommentar hos mig:-)

2009-04-23 @ 22:29:43
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Postat av: mia

Tack snälla du =) ja det är tufft att förlora någon i sin familj, känns tungt när man inte fick en chans att ta farväl många tankar som snurrar i huvudet å inte vill riktigt släppa.



Visst är man medveten om att en dag försvinner dom men man är nog aldrig riktigt förberedd på det å visst blir det tomt..



Härligt att du har din mormor kvar i livet =)



Åhh har du åxå allergi, så jobbigt ju min varierar från år till år, förra året var inte så farligt men nu känner jag att det kommer bli en riktig pain in the ass.. haha ja vi får käka våra clarityn å hoppas på det bästa =)



ha en toppen fredag..KRAM

2009-04-24 @ 10:02:22

Postat av: ella

kul med trädgårdsarbete=)synd jag ej har d.men syster har;)ska nog hjälpa henne sen.kram ha en fin fredag!

2009-04-24 @ 10:32:39
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: mathilda

tack så jätte mycke! självklart :) desamma :=)kram

2009-04-24 @ 11:45:09
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback