> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Häxornas dag!

Kommentarer (2)

2009-04-09 @ 07:26:28


Vaknade 6.30 av klockan som ringde! Hade lovat sambon att gå upp med honom och äta frukost. Nu efter han kört till jobbet, passar jag på att skriva dagens första inlägg.

Det är skärtorsdag idag. Så idag är det, enligt tradition, en sväng till Blåkulla som gäller!! Hihi, det finns ett bostadsområde i Laholm som heter just Blåkulla. Undrar om det är där dom håller till... häxorna... på riktigt?

Jag putsade dock kvasten lite extra igår kväll, dekorerade med lite blommor och en kaffepanna. Det fattas bara en svart katt. Får väl se om jag hittar nån på vägen, har ju rätt bra utsikt... en bit från marken...

Nu är klockan snart 7.20. Jag känner mej lite seg. Men jag ska strax hämta min andra kopp kaffe, så känns det säkert snart bättre. Sedan ska jag göra mej iordning och måla på mej ett ansikte. Kanske ska jag sätta lite extra rött på kinderna? Fräknarna finns ju redan... ett huckle... sedan är det klart!

Vet ju inte om det hinns med mer bloggande idag. Ska ju ha lite partaj ikväll för Jonatan. Om ifall det inte hinns, så önskar jag er alla en:




 Man kan faktiskt trilla av... så ta det lugnt!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Skaall hålla hårt i kvasten, hihi! Hoppas att du får en fin dag och glad påsk!

2009-04-09 @ 09:41:47
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

svart katt har jag;)låna?

ja nu behöver jag en till kopp kaffe med ha en härlig helg!

glad påsk å mys massor kram!

2009-04-09 @ 10:05:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback