> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hej alla glada...

Kommentarer (3)

2009-04-28 @ 09:53:05

... vänner! Jag beställde lite kläder i förrgår. Från Cellbes. Kom på att jag är nog trots allt "tant" nu, så detta passar nog mej. Får se om det blir bra. Det fanns kommentarer på alla kläder, som kunder lämnat. Det var jättebra för där fick man en massa tips om storlekar m m.  

     Denna blev det...

... och denna!

 Den här...

... och så tights, 2 pack (vit och svart)

Är även grymt sugen på dessa...

Ocean Harem Knickers Från Nelly - Ocean Harem Knickers!

Day Birger et Mikkelsen - Feminine Dress För att inte tala om denna underbara klänning! Från Nelly!
Men vet inte att jag ska på någon festlighet i sommar, annars hade jag köpt den direkt. Dock lite dyr kanske, men väldigt väldigt fin!

DS_242938_A.tifDS_242938_B.tif Hittade dessa helt underbara söta ballerina på Din sko. 449 kr men helt i skinn!

Passar bra till tightsen och tunikorna tyckte jag...


Hej svejs söta face!

Kommentarer

Postat av: ella

va mycke fint!!!nyss hämtat paket jag;)nu ska ja ta en kaffe sen iväg senare på dan fixa mat åt systers killar.ha en fin dag kram

2009-04-28 @ 10:44:24
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Tant eller ej, men kläderna är jättefina!Hoppas att du också får en fin tisdag!

2009-04-28 @ 11:12:22
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: dimitra

hej hej !

varj gärna med och rösta på vilket mobilmärke som du tycker bäst om :D

fin blogg förresten !

Kram :D

2009-04-28 @ 17:49:43
URL: http://mjukiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback