> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mardröm!

Kommentarer (6)

2009-04-21 @ 10:18:13

... så är man på jobbet igen. Har precis varit och fikat och innan jag tar tag i pappershögarna så skriver jag ett litet inlägg.
Skrev inget i går kväll. Hade blogg-torka... faktiskt!  Vi hade en trevlig tv-kväll i går. Kollade på "hitta hem" och sedan Färjan 2. Sedan blev det Poseidon, spännande film. Sedan var det dags att sussa. Var så himla trött i morse. Vaknade helt genomsvett. Hade världens mardröm. Den kommer här...

Jag och Micke var i ett, typ "spökhus", som hotell Gasten på Liseberg. Vi skulle åka en bana i detta spökhus. Der var riktigt läskigt. Vi fick välja varsin stol vi skulle sitta på. Micke valde en hög, fin, rejäl stol med armstöd. Jag, mitt nöt, valde en liten, tunn, skranglig stol, utan armstöd...

Dom som skickade iväg oss sa till mej:  - Du har redan så gula tänder, så det behöver vi inte tänka på!

Sedan bar det iväg på denna banan och utmed vägen träffade vi på den ena hemskheten efter den andra.

Förstår ni att man var genomsvett när man vaknade upp. Det känns som att jag drömde denna hemska dröm hela natten. Inte undra på att man var helt slut när man vaknade upp!?

Hej svejs, alla fina face!

edtrilogy2.jpg... detta är dock inte ett fint face...

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Sitter också på jobbet, men skall bara jobba till klockan tolv idag!Usch vilken läskig bild, har lite svårt för spöken och skräckisar, sätter sig liksom på näthinnna och läskiga drömmar är ju inte kul. Hoppas att du får en fin dag!

2009-04-21 @ 10:39:55
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: BJERNHAGEN

Åh, men tack :) nej det är klart. Haha, men tacktack igen!

2009-04-21 @ 16:56:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Postat av: Bella

Vafan kom "gula tänder" ifrån? :P

2009-04-21 @ 18:51:16

Postat av: Helena

Hu, det var läskigt. Man undrar var allting kommer ifrån, ibland känns det som att man blandar ihop en massa saker när man drömmer. Kram Syrran

2009-04-21 @ 21:01:48
URL: http://mollymys.bloggagratis.com

Postat av: Trixie

fy va äcklig bild :p



jaså då får man passa på i helgen om man inte får jobb är ledig änsålänge.. :p



hoppas du haft en bra dag! lite färg fick jag allt ute i solen.. :)

2009-04-21 @ 21:09:40
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: ella

hahahah=)ja drömmar är skumma å läskiga ibland.hoppas du får fina drömmar inatt=)

2009-04-21 @ 21:10:40
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback