> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

No dreams... at all?

Kommentarer (2)

2009-04-22 @ 06:10:15

Från att ha haft mardrömmar förra natten, hade jag inte en enda dröm i natt!? Alltså vad händer med hjärnan när man sover? Stackaren, den får väl jobba för högtryck, fast man ligger där och sussar sött...

Vaknade dock 5.08 och undrade om det var dags att gå upp?! Liiite tidigt, men strax efter 5.40 ringde klockan. Dags att ta en dusch och sticka till jobbet strax.

Idag blir det välan lugnt på jobbet, vad jag vet. Posthögarna har minskat något (peppar peppar). Vi har annars jättemycket post och ibland kan det ta nästan hela dagen. Men jag fick beröm! Att jag var duktig, kunnig och att jag löste saker på ett jättebra sätt! Det du! Kan man leva länge på. Det var dock inte beröm från min egen chef utan min "second boss". Jag blev lika stolt för det för min "second boss" är den som vet bättre vad jag gör, så hans beröm väger på något sätt mer... Kul var det och glad blev jag!

... sååå... med förnyade krafter går jag till jobbet idag. Beröm behöver vi alla.

Idag ska det bli regn verkar det som, men det behövs klart.  Nu ska det goda kaffet drickas upp sedan får jag väl ta och göra mej i ordning.

Haj sao länge!

Penguins penguin 005

Kommentarer

Postat av: ella

önskar ja bodde neråt..ni har varmt så lång tid innan här i dalarna=)men man får vänta & stå ut=)värkar iaf bli rätt fint här med helgen.

kul med beröm=)

ha en fin dag

2009-04-22 @ 09:28:33
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmiddag! Ja det vore kul att forska lite på den mänskliga hjärnan, det är mycket man inte förstår av den! Ha en jättefin dag!

2009-04-22 @ 12:22:48
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback