> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag den 5 april

Kommentarer (1)

2009-04-05 @ 12:08:04

Idag sov vi till 10. Det var skönt. Hade som vanligt (kan jag nästan säga nu) huvudvärk när jag vaknade. Jag tror det är den enformiga arbetsställningen på jobbet som gör det. Det gör liksom ont i nacken och uppåt. Det kan vara brist på vatten med. Jag dricker väldigt lite vatten på en dag. Får försöka bättra mej när de gäller dom båda bitarna. Det är inte så att det gör jätteont utan bara lite grann och det kan vara nog så irriterande...

Idag blir det lite fönsterputsning och blomsterplantering som står på schemat. Töserna är kvar här så vi får kanske ta fram på grillen i kväll. Det får bli lite potatisgratäng i så fall. I går kväll gjorde Isabella Krabelurer. Det smakade gott efter den shoppingrundan vi var ute på igår.

Krabelurer, tack Bella!


Här kommer kläderna från igår.

  Tröja från Cottonfield           
 Skrynklig tröja från BikBok     
  Svarta Chinos från Gina Tricot



Kommentarer

Postat av: BJERNHAGEN

tack ska du ha :) vi gick vidare!! :D



sv: jo det är alldeles för mycket smink för mig med. men det är roligt att titta på :)

2009-04-05 @ 15:53:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback