> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vintern rasat...

Kommentarer (0)

2009-04-30 @ 18:40:59


... och jag med snart. Jag är så trött, så trött...

Var med Jonatan hos arbetsterapeuten som skulle kolla handen och hur det gått efter operationen, som var för tre veckor sedan. Det har läkt bra verkar det som, men rörligheten är inte där helt ännu. Men det tog upp till 6 veckor innan det var läkt och upp till tre månader till såret blivit bra. Men han kämpar på... som vanligt!

Jag kom hem vid 16.30! Var och handlade lite med sambon. Satte mej vid tv:n lite och kollade på Djurpolisen. Har varit så trött så jag kunnat somna på stört! Men jag kämpade på. Nu står vitlöksbrödet och fiskgratängen i ugnen och väntar, så det ska bli riktigt gott att fira Valborg nu med sin sambo... Till eferträtt blir det Ben & Jerrys "Strawberry cheese cake". Syrran rekommenderade den. Dock dyr som skam...


Detta är inte "strawberry cheese cake"... men nästan...

Nu blir det en riktigt lugn hemmakväll. Ska bli så skönt. Det är underbart väder. Så visst skulle man passa på att vara ute men jag tror det är värmen och pollen som gör en trött... Nåja, detta är bara en försmak av vad som komma skall!

Ha en Wonderful kwäll och take care!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback