> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Stjärna för en dag!

Kommentarer (0)

2009-02-23 @ 09:57:37

Ville bara uppdatera er lite grann. Igår hände det inte mer än att vi låg som ett par "skethögar" i soffan, jag o Micke. Vi var aströtta av någon anledning. Micke hade inte ork och jag hade inte ork att göra någonting. Det var skithalt ute med så det kändes inte så lockade att gå ut någon längre promenad som vi tänkt...

Så jag tog några gitarr-riff och blev Mästarnas Mästare på "When you were young" och blev så hyllad att applåderna ekade mellan väggarna!  Fy tusan vad roligt det är! Guitar Hero... alltså!

Guitar_Hero_III_Legends_of_Rock_-_Judy_Closeup.jpg














Guitar Hero!


Tänkte bli en sångstjärna med, men tiden räckte inte riktigt till (för även en stjärna måste tvätta och hänga upp tvätt) och det är roligare att spela Lips, när man är två. Det får bli en annan dag. För mycket berömmelse på en dag, kan stiga en åt huvet och gör bara att man blir högfärdig...

 
Lips!

♥ Min egen lysande stjärna, är Micke.... Han är för övrigt... alldeles... alldeles underbar! ♥

Idag är det jobbedag igen... åter till verkligheten alltså. Ikväll ska vi ut och fira en arbetskompis som fyllt jämnt. Ska till Pio och käka.

So long batong!

Ps. Värmen i bilen var underbar idag. Tack älskade Micke för att du är så duktig på det mesta och kan fixa allt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback