> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Första dagen....

Kommentarer (2)

2009-11-02 @ 09:44:41

.... på resten av mitt liv! Det är ny vecka, jag är på plats på jobbet och jag är fri från huvudvärken men är såååå trött!

Idag får vi ny chef och vi ska få information om detta idag. Det ska bli intressant att höra och se men jag tror det kommer fungera alldeles ypperligt!

Igår hade vi loppis. Vi gjorde ingen större vinst, trots våra små tomtar... Men väl sålde vi ett par Rollerblades till min kusins man, som tydligen blivit inspirerad av Cezar Millan och skulle låte hundarna dra honom... hihi!

Annars är det väl lugnt idag. Snart åker vinterdäcken på och det ska bli skönt. Rätt som det är slår Kung Bore till och då gäller det att vara förberedd!

Ikväll börjar såpan om Ullared - Ge-Kås m m. Där jobbar min Bella, så det får man inte missa!

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas du mår bra.gud va seg bloggen är,kan ju knappt logga in man tröttnar ju helt.kram

2009-11-03 @ 10:41:30
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Haha vad jag skrattade när jag såg programmet, helt underbart!

Hoppas du mår bra

kramar

2009-11-04 @ 20:20:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback