> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Halloween

Kommentarer (3)

2009-10-31 @ 14:34:49

Jag har inte skrivit på några dagar nu! Sorry! Jag har varit ledig och hälsat på sonen i Ljungby och vi hade det så trevligt. Vi lagade mat, jag och han och Bella. Sedan kollade vi på skräckfilm tillsammans! Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag/kväll. Efter det begav jag och Bella oss till Halmstad för att kolla på Michael Jackson "This is it". Sååå bra. Bella grät och jag diggade med ett vemodigt leende på läpparna. Varför dog han? Vilken underbar person han verkade vara...

Igår (fredag) var jag sjuk!! Hade sådan skallebank att jag inte vågade sätta mej i bilen och köra till jobbet! Så jag blev hemma... tog emot men kroppen sa "nej" så jag lyssnade... Idag känns det bättre och jag ska ut på en lång promenad med vovven och sambon nu.

I dag är det Halloween. Det blir lite mysmat i kväll och sedan blir det lite tv-tittande. Kan tänka mej att det går en och annan skräckis idag och...
Glitter Text Generator 
Glitter Text Generator
Stjärtpumpa




Kommentarer

Postat av: ella

HIHHI kul bild=)

ha en mysig kväll;)många kramar nu ska ja bada å vakna till hih;)skönt du känner dig bättre idag

2009-10-31 @ 14:39:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Madde

Det är min söta prinsessa. Hon är bara 10 veckor gammal :)

2009-10-31 @ 16:08:45
URL: http://tras.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh va mysigt att du haft de gott me barnen, de e du verkligen värd! Anledningen till att de e tufft nu är att jag gjort slut med jonas, känns som rätt beslut men jag hoppas vi hittar tillbaka, jag älskar honom så!

Hur går de med bellas nacke?

KRAMAR!

2009-10-31 @ 16:20:58
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback