> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hello everybody!

Kommentarer (2)

2009-10-16 @ 13:54:42

Som ni märker så tryter fantasin ibland vad gäller rubriker. Vill komma på riktigt klatschiga rubriker och inte bara "Måndag" för att det är måndag eller liknande! Men ibland tryter fantasin som sagt.

Nåja, jag var ute på restaurang igår kväll och käkade med arbetskamraterna, för att fira av en arbetskompis. Jag åt Lammfilé på rotfruktsbädd och potatisgratäng/stekt potatis till detta. Eftersom jag körde fick det bli ett glas alkoholfritt rött vin, hihi. Gott faktiskt!
Maten var himmelsk! Sedan drack jag espresso och fick en chokladbit till. 

Mätt och belåten var jag hemma kl 21.30. Blev lite tv-tittande med Bella o Micke och sedan i säng... Nu är det äntligen fredag och man är ledig lite igen. I morron ska pappa firas! Han fyllde år i tisdags men firar det i morron i stället. Vad ska man hitta på till honom? Får se om jag hittar något fint hos "Adde Lundberg"...

Ha en skön fredag!


Patrik (syrrans fästeman), Micke (min fästeman), pappa, mamma, Annelie (brorsans fästekvinna), brorsan och sist men inte minst (jo faktiskt minst) lillsyrran

Kommentarer

Postat av: Elena

Åh, det lät smarrigt och lät som en bra kväll! (:



Vad händer ikväll?

Hoppas du får en toppen fredag i alla fall!

Kram!

2009-10-16 @ 19:03:08
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Helan

Hehe, jag är faktiskt inte minst...bara yngst :) Kram Syrran

2009-10-17 @ 16:33:58
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback