> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka...

Kommentarer (2)

2009-10-26 @ 10:35:07

... och det känns trist! Har sovit dåligt i natt. Känns att man verkligen är ur form på något sätt. Denna känslan jag har nu är svår att beskriva men det känns olustigt i kroppen, det går i vågor. Man känner sej glad och ledsen om vartannat. Det har hänt otroligt mycket på bara några månader och kroppen hänger inte riktigt med känns det som. Tung i huvudet och trötthet... Samtidigt är jag så tacksam för allt annat i livet, familjen m m!

Just nu är det bara att ta en dag i taget och se vad som händer. Mycket mer än så kan man inte göra...

På torsdag ska jag ialla fall vara ledig. Jag och Bella ska hälsa på Jonatan där han går i skolan. Sedan på kvällen ska vi kolla på Michael Jacksons nya film! Kul!

Tack för alla uppmuntrande ord och kramar! Jag känner verkligen er sympati, Ella, Julia, Elena, Isabel!


Var finns hon? Den gamla vanliga Jeanettan?

Kommentarer

Postat av: Elena

Du gör helt rätt i att ta en dag i taget, så att du kan fokusera på det bästa! Du ska veta att jag blir glad varje gång jag läser din blogg, den är så varm och personlig!



Kram!

2009-10-26 @ 15:02:13
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: ella

en dag i taget tar jag med=)känner mig lite höstdeppad?mörkret kanske.hm.

får ingen energi alls.

hoppas denna dag kan kännas lite bra för dig iaf=)många kramar!

2009-10-27 @ 11:08:24
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback