> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tisdag

Kommentarer (1)

2009-10-27 @ 15:28:22

Idag när jag kör hemåt ska jag åka en bit söderut först och köpa mej en Spettekaka till kvällskaffet. Det är min absoluta favvis faktiskt... Spettekaka! Det finns en gård utanför stan som säljer egenhändigt bakade Spettekakor och även ägg och potatis, en liten gårdsbutik. Ska även se om presentbutiken på vägen dit är öppen. Där säljer dom nämligen pumpor och det vill jag ha, för det är Halloween på lördag! Den ska gröpas ut och sedan ska det täljas till det mest grymma facet som finns! Booo!

På torsdag är jag ledig. Så ska jag och Bella åka och hälsa på Jonte där han går i skolan och där han bor. Det var längesen vi var i hans lilla lägenhet och det kändes som det var dags nu. Bella är med ledig från Ge-kås denna dagen så det passar bra. Får se om Micke vill följa med...

På kvällen ska jag och Bella titta på Michael Jacksons film "This is it". Vi har beställt biljetter och ska kolla på den i Halmstad kl 21. Det ska bli kul! Gillar ju hans musik och dans och det gör Bella med.



Mums!

Kommentarer

Postat av: Elena

Ja, snart är det Halloween. Vi ska ha maskeradfest på fredag, vad ska jag klä ut mig som?

2009-10-28 @ 11:30:03
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback