> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Trött...

Kommentarer (3)

2009-10-19 @ 14:41:57

... känner mej som ett helt ålderdomshem idag. Pust! Jag känner mej väldigt känslosam idag. Är trött, lätt till gråt och allmänt dassig... Vet inte vad som händer. Det har varit många känslor och tankar som virvlat runt sista tiden och det är jobbigt. Jag är frisk, har ett arbete, en familj som älskar mej... vad är det då? Jag vill bara vara snäll och hjälpsam men det bli alltid fel. Jag räcker inte till... så är det bara.
Tack bloggen för att du finns och lyssnar. Du har varit min ventil många många gånger!
Puss&kram!

Kommentarer

Postat av: ella

känner mej såå trött ja me hihi blir bada å sova sen tidigt ,m kul hon e kvar .hon e här nu=)ha en fin kväll å vila nu

2009-10-19 @ 15:58:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Ibland tror ja du är ganska lik min mamma! Bryr er om allt å alla och vill alla väl men glömmer bort er själva på vägen... Stämmer de?

Jag har sagt till min mamma att det är viktigt att hon själv mår bra också och att ibland räcker det med att säga till människro att man finns om de vill prata, sen är de upp till dom själva...

Tänker på dig!

Kramar

2009-10-20 @ 09:47:02
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Elena

Ibland känns det inte som att man räcker till, fast man egentligen gör det! Du räcker nog till så att der behöver, det tror inte jag att du behöver oroa dig för! Ibland är det viktigt att tänka på sig själv, hur du mår och vad du vill.



Hoppas det känns bättre snart, KRAM!

2009-10-20 @ 10:30:14
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback