> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Idag...

Kommentarer (2)

2010-04-15 @ 13:10:01

... är det soligt och fint. I morgon ska jag vara ledig tänkte jag. Sambon är med ledig så vi tänkte passa på att fixa lite hemma, antingen ute eller inne. Skönt att få en extra dag då och då.

På lördag ska jag och sambon gå och lyssna och titta på Sarah Dawn Finer! Det är min älskade sambo som bjudit mej på detta för han tyckte jag behövde "piggas upp" lite. Älskade sambo! Det ska bli så kul för Sarah är en av mina absoluta favoriter!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Postat av: ella

regn!!!igår va d ju så fint nu spöregnar d å ja ska ut igen suck haha

hoppas du får en fin helg kramis

2010-04-15 @ 14:38:34
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Åh, vad snällt av din sambo!

Passa på att njuta (:



KRAM!

2010-04-17 @ 16:08:08
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback