> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kommentarer (4)

2010-03-03 @ 11:53:46

Har tappat "orken"... Vill inte visa upp en glad och lycklig fasad när jag inte är det. Vill dra täcket över huvudet igen när klockan ringer på morgonen.

Jag är ju lycklig och jag är glad... men inte just nu, inte dessa dagar...

Jag känner att jag är tom och innehållslös. Det är bara ♥ som bankar därinne som påminner mej om att jag faktiskt har ett...

Jag har tankarna på annat håll. Läser jag en bok (och jag läser verkligen en bra bok just nu), är tankarna bara efter några rader på annat håll och jag kommer på mej själv att stirra rakt framför mej bara... Jag tittar på en film och en tredjedel in i filmen undrar jag vad den egentligen handlar om. Jag är inte engagerad i mitt arbete och inte i någon annans problem eller glädje. Jag orkar inte med diskussioner om OS-guld och jordbävningar i Chile...
Usch vad dystert...

Det finns många saker som gör mej lycklig och glad. Jag har en familj som bryr sej, en härligt underbar sambo och härliga underbara ungar.

Jag kan bara inte förstå att andra inte kan känna att allt detta är så himla fel... Varför inte bara vara tacksam att allt detta härliga runt omkring oss finns? Rakt framför oss... Jag lär mej tydligen aldrig. Att jag inte kan påverka människor att tycka som jag i vissa frågor? När ska jag lära mej?

Tack lilla blogg för att du finns!

Kommentarer

Postat av: ella

kram kram!!!känner så där ofta jag med tankarna bara far runt ju.

2010-03-03 @ 15:37:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! I måndags kände jag något liknande, satt bara och storbölade när jag kom hem och undrade vad det var för mening med allt. Blev riktigt rädd faktiskt och började jämföra mig med mina djupt deprimerade patienter som vi ger el-behandlingar när inget annat hjälper för att bryta deras nedstämdhet. Tack och lov har det lättat lite nu och det gör det för dig också så klart. Livet är verkligen inte lätt. Jättekramar till dig!

2010-03-06 @ 10:27:35
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Elena

Jag vet hur det känns, man gör saker men man känner inte engagemanget eller intresset i det man gör. Det är så tråkigt, speciellt när man gör saker man egentligen alltid har upplevs som roliga. Men vet du vad? Det blir bättre, livet är som en berg och dalbana. Jag blir alltid lika glad av att läsa din blogg, för du skriver så himla öppet och ärligt. KRAM!!

2010-03-06 @ 14:29:19
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

åh härliga jeanette, tänker på dig mycket... Skickar iväg massor med kramar, hoppas du snart känner dig bättre =)

kramar

2010-03-07 @ 21:32:30
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback